Thursday, 6 June 2013

PERSIAPAN AWAL PERGINYA LAMBAT LAGI

Asssalammualaikum kepada pembaca yang disayangi...
Hari yang indah ni syiqin nak kongsikan kepada pembaca...
semua sedia maklum yang syiqin memang ada kembar jadi untuk sambung belajar ke peringkat dip..
Syiqin dan adik tak sama tempat belajar nak buat macam manakan :'(....wuwuwu
Adik dapat dekat poli PUO dekat perak lah kan...jadi sesiapa yang dekat puo tuu tolong tengokkan
adik kembar saya ni boleh...hehehehe

Syiqin dapat dekat kpm Beranang, Selangor dan dekat situ ada syiqin punya cousin...
senang laa tapi cousin syiqin tuu nak masuk sem 6...
Adik masuk 15.6 jadi 14.6 tuu kita satu family balik ipoh laa kan...
 nasib baik dekat ipoh tuu memang dah ada rumah jadi tak perlu lagi laa untuk tumpang rumah mak sedara...
rumah mama dengan ibu(mak sedara) sebaris lepas tuu rumah mama depan surau senang laa kan...
memang setiap kali balik ipoh kami akan tidur dekat rumah ibu...kali ni walaupun dah ada rumah...
syiqin dengan adik2 tetap tidur dekat rumah ibu sebabnya nak bersembang laa dan apa lah semua dekat rumah ibu..

Berbalik kepada tajuk yang dibincangkan..
sepatutnya syiqin masuk INSTITUT BAITUMAL daftar 3.6 yang lepas tapi apabila kpm dapat masuk...
mama suruh syiqin masuk dekat situ(KPM) jadi syiqin ni anak yang baik(amin) ikutlah kata2 mama...
jadi masuk dekat kpm tuu 3.7 haa lambat lagi kan...
memang syiqin dah siap kemas beg takut kalau tak dapat kpm tuu syiqin akan masuk institut baitumal...
aleh-aleh masuk kpm haaa persiapan pun terawal laa kan....nak buat macam mana..
tapi apa-apa pun senang nanti tinggal kemas yang sikit jelah kan kan...






















 itu lah barang2 yang awal syiqin kemas jadi cuma tinggal barang bilik air yang belum beli seperti baldi, sabun mandi dan lain2...

Maknanya minggu depan hari jumaat syiqin dan family akan bertolak dan esoknya pergi PUO hari daftar untuk adik...nanti ibu pun ikut sekali dengan adik2 yang lain...Jadi tahun ni agak berlainan sebab tempat belajar dah tak sama walaupun dekat sekolah dulu kelas tak sama tapi sekolah masih sama...
Apa2 pun doakan syiqin dan adik akan jadi seorang yang kuat dan sentiasa mengingatiNYA AMIN YA ROBBAL ALAMIN...
Terima kasih daun keladi...
Lain kali datang lagi...
Jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment